Нова школска година - ново истраживање


Драги ученици,

ево нас на почетку још једног пројекта који ћемо реализовати и ове 2020/2021 школске године. Ученички пројекат   реализујемо у настојању да  свако од нас промени  своје понашање и лоше навике и на тај начин допринети очувању планете јер само чиста средина нам може пружити здрав и квалитетан живот на нашој планети. 

Циљ наших истраживања је да уочимо повезаност физичких појава и екологије и развијемо осећај  о потреби заштите и унапређивања животне средине. 

Прошле године смо се бавили квалитетом и загађењем ваздуха који удишемо а овогодишња тема представља логичан наставак претходних истраживања. Проучаваћемо квалитет и загађеност воде у нашем окружењу.

Пројекат се реализује у оквиру предмета физика и хемија.

И ове године ће сваког месеца бити постављен по један проблем који се решава. Проблем ће бити постављен је у облику огледа за чију су реализацију довољни једноставни материјали који се налазе у сваком домаћинству. Последњи задатак на годишњем нивоу је израда плаката, филма или литерарног рада на задату тему. Сви радови ће бити коришћени у завршној манифестацији-Фестивалу науке који ће бити посвећен Међународном дану заштите животне средине (05. јун).
Сваки рад треба да буде у електронској форми у облику PowerPoint или Word документа.

Рад треба да садржи детаљан опис огледа:

1. Питање (проблем) на који треба одговорити
2. Могућу претпоставку
3. Коришћен материјал
4. Поступак
5. Фотографију изведеног огледа
6. Анализу и закључак

Радове је потребно доставити до краја текућег месеца на е-mail адресу


Све информације неопходне за реализацију огледа као и упутстава за израду огледа можете пронаћи на блогу чија је адрса
putusredisteznanja.blogspot.com

Пристигли радови ће бити анализирани а сваког месеца ће се проглашавати најуспешнији у категорији одређеног разреда.
Не мање важна је и научна писменост ученика која представља један од основних исхода образовања а која се развија кроз пројекат јер се он реализује применом истраживачких метода (Inquiry Based).

Желимо вам пуно успеха и пуно квалитетних радова!

Уживајте истражујући!


Коментари

  1. Dobro vece nastavnice, da li biljke trebaju da se zasade u saksiju i zemlju i koje biljke bi bilo najbolje da koristim?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Биљке треба засадити у саксију са земљом. Избор биљке није важан... Изаберите нешто што не захтева велике трошкове.

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Четврти задатак за гимназијалце другог и трећег разреда: Хоћу да применим оно што сам научио

Други пројектни задатак за ученике другог разреда - Драгоцене капи информација

Zadatak za treći razred gimnazije Jingle bells, jingle bells, jingle all the way